کرم‌های پلاستیک‌خور

سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 11:09
کرم‌های پلاستیک‌خور
سالانه تعداد زیادی از حیوانات به دلیل خوردن پلاستیک های بازیافت نشده مسموم می‌شوند لذا استفاده از این کرم ها می تواند تا حدودی این مشکل را رفع کند.

به گزارش پسماند ایران؛ به نقل از سایت خبری دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا، نوعی کرم کوچک که شبیه به سوسک های تیره رنگ هستد در آزمایشگاه توانایی خوردن نوعی پلاستیک با نام استیروفوم 34 تا 39 میلی گرم را دارند. این مقدار معادل با وزن یک قرص کوچک است.سالانه تعداد زیادی از حیوانات به دلیل خوردن پلاستیک های بازیافت نشده مسموم می‌شوند لذا استفاده از این کرم ها می تواند تا حدودی این مشکل را رفع کند.
به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت خبری دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا، نوعی کرم کوچک که شبیه به سوسک های تیره رنگ هستد در آزمایشگاه توانایی خوردن نوعی پلاستیک با نام استیروفوم 34 تا 39 میلی گرم را دارند. این مقدار معادل با وزن یک قرص کوچک است.
گفتنی است این حشرات خارق‌العاده نصف این مقدار را به دی اکسیدکربن تبدیل می کنند. سالانه تعداد زیادی از حیوانات به دلیل خوردن پلاستیک های بازیافت نشده مسموم می‌شوند لذا استفاده از این کرم ها می تواند تا حدودی این مشکل را رفع کند.