۱۳۰۰ قلاده سگ توسط شهرداری آبادان عقیم سازی شد

پنجشنبه 16 آبان 1398 ساعت 16:54
۱۳۰۰ قلاده سگ توسط شهرداری آبادان عقیم سازی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان گفت: یک هزار و ۳۰۰ قلاده سگ توسط شهرداری آبادان عقیم سازی شد.
 

به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری مهر، رضا خادمی ضمن اشاره به ادامه روند عملیات جمع آوری و عقیم سازی سگ های ولگرد شهر آبادان در قالب قرارداد جدید، اظهار کرد: شهرداری آبادان از سال گذشته در راستای کمک به رفاه حال شهروندان و به منظور رفع نگرانی های مردم از بابت وجود سگ های ولگرد در سطح کوچه و خیابان ها، کمپی ویژه را برای عملیات زنده گیری و عقیم سازی سگ های ولگرد راه اندازی و به بهره برداری رساند.

وی گفت: طی یک سال گذشته (مهرماه سال ۹۷ تا اواخر مهرماه امسال)، یک هزار و ۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر آبادان جمع آوری و توسط عوامل مستقر در کمپ نگهداری سگ ها، عقیم سازی شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان هزینه تمام شده زنده گیری، نگهداری، عقیم سازی و عوامل همکار برای هر قلاده سگ را بیش از ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: احتمال می رود این رقم برای سال جدید افزایش یابد.

خادمی با بیان اینکه از چند روز گذشته نیز به طور دوباره فراخوان زنده گیری و عقیم سازی سگ های ولگرد منتشر شد، تصریح کرد: این کار به منظور انعقاد قرارداد با شرکتی جدید و فعال تر برای سال آینده انجام شده تا کار عقیم سازی سگ ها با توان و سرعت بیشتری دنبال و انجام شود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر