195 قلاده سگ در دی‌ماه از شهر قم جمع‌آوری شد

چهارشنبه 02 بهمن 1398 ساعت 19:12

در دی‌ماه، 195 قلاده سگ از سطح شهر جمع‌آوری‌شده است که این سگ‌ها پس از جمع‌آوری به واحد نگهداری سایت البرز تحویل داده‌شده‌اند.

 به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به جمع‌آوری 195 قلاده سگ در قم در دی‌ماه گفت: شهروندان در صورت مشاهده می‌توانند با سامانه 137 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به اعزام پیمانکار به محل اقدام شود.

سید عبدالله میر ابراهیمی در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده در سامانه فارس من با عنوان «سگ‌های ولگرد پردیسان را چه کسی باید جمع کند؟» اظهار کرد: با عنایت به سرمای هوا و تردد حیوانات از حاشیه و حریم به داخل شهر شهروندان محترم در صورت مشاهده می‌توانند با سامانه 137 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به اعزام پیمانکار به محل اقدام شود.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است در حال حاضر دو اکیپ در سطح شهر نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد فعالیت می‌کنند که یک اکیپ به‌صورت ویژه در محدوده پردیسان و شهرک قدس مستقر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: در دی‌ماه، 195 قلاده سگ از سطح شهر جمع‌آوری‌شده است که این سگ‌ها پس از جمع‌آوری به واحد نگهداری سایت البرز تحویل داده‌شده‌اند.

منبع : خبرگزاری فارس