مطالعات احداث شهرک تخصصی مدیریت پسماند در خراسان‌رضوی انجام می‌گیرد

چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 11:30

جلسه کارگروه مدیریت پسماند خراسان رضوی برگزار و در آن احداث شهرک تخصصی مدیریت پسماند و آخرین وضعیت انجام مطالعات طرح جامع پسماند روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پسماند ایران به نقل از قدس آنلاین، جلسه کارگروه مدیریت پسماند خراسان رضوی  با حضور احمد یزدان‌پناه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار و در آن موضوعاتی از جمله شهرک تخصصی پسماند و آخرین وضعیت انجام مطالعات طرح جامع پسماند روستایی استان مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه مقرر شد، ظرف مدت یک ماه مطالعات شهرک تخصصی مدیریت پسماند توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهیه و به شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی ارائه شود.
با توجه به موافقت ضمنی نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی استان مبنی بر عدم نیاز موافقت اصولی صادره از وزارت کشور برای صدور پروانه شهرک تخصصی پسماند مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی پس از دریافت مستندات لازم از سازمان همیاری شهرداری‌های استان ظرف مدت یک ماه نسبت به صدور پروانه شهرک تخصصی پسماند اقدام کند.
همچنین در این جلسه مقرر شد موضوع مدیریت پسماند روستاها در جلسه کمیته فنی پسماند با حضور ارگان‌های متولی و بخشداری‌ها مطرح شود تا در راستای تسریع در مدیریت پسماند در روستاها برنامه‌ریزی و اقدام لازم صورت گیرد.