روزانه ۶۲ تن پسماند در سطح منطقه یک جمع آوری می شود

چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 18:31

مدیر منطقه یک شهرداری قدس با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان با شهرداری در زمینه مدیریت پسماند و نظافت عمومی شهر، از جمع آوری روزانه ۶۲ تن پسماند در سطح منطقه یک خبر داد.

  به گزارش پسماند ایران به نقل از  اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، محمدرضا اسدی مدیر منطقه یک شهرداری قدس در تشریح عملکرد معاونت خدمات شهری این منطقه گفت: اهمیت نقش و جایگاه پاکبانان تلاشگر خدمات شهری در زندگی شهرنشینی امروزی بر کسی پوشیده نیست و مجموعه مدیریت شهری همواره قدردان زحمات این عزیزان است.  

وی اظهار داشت: جمع آوری روزانه زباله جزو وظایف اولیه شهرداری هاست که روزانه و به صورت مستمر اجرا می گردد تا شهروندان در محیطی پاک و آراسته زیست شهری را تجربه نمایند.

وی با بیان اینکه همکاری شهروندان با شهرداری در زمینه مدیریت پسماند و نظافت عمومی شهر بویژه از طریق تفکیک زباله از مبدا و قرار دادن زباله ها در مخازن تعبیه شده در سطح شهر بسیار حائز اهمیت است، گفت: جمع آوری ۶۲ تن زباله در قالب ۴۵ سرویس، لایروبی انهار در قالب ۳۴ سرویس و جمع اوری ۴۶ تن لجن، جمع اوری ۱۲ تن نخاله ساختمانی به صورت دستی  در قالب ۴ سرویس، شست و شوی ۱۳ هزار و پانصد متر انهار بوسیله تانکر آب فشار قوی در قالب ۱۵ سرویس و... بخشی از اقدامات پرسنل نواحی دوگانه معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری قدس در راستای نظافت عمومی محیط شهری است.