تکریم متصدیان ایستگاه های بازیافت در اصفهان به مناسبت روز کرامت انسانی

دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 13:33

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از اجرای برنامه تکریم متصدیان ایستگاه های بازیافت به مناسبت روز کرامت انسانی خبر داد.

به گزارش پسماند ایران، رحیم محمدی اظهار داشت: برنامه تکریم متصدیان ایستگاه های بازیافت سطح شهر در راستای افزایش انگیزه شغلی و بهبود کیفیت مشارکت به مناسبت روز کرامت انسانی در 71 ایستگاه بازیافت شهر اصفهان انجام می شود.

وی افزود: به مناسب فرا رسیدن روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی طرحی به منظور ارج نهادن به تلاش ها و فعالیت های متصدیان ایستگاه های بازیافت کلید خورده که طی آن ضمن اهدای گل به متصدیان ایستگاه های بازیافت شهر اصفهان، از زحمات آن ها در حوزه مدیریت پسماند و مراقبت از محیط زیست قدردانی می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از اجرای این طرح کرامت بخشی به جایگاه شغلی و انسانی متصدیان ایستگاه های بازیافت، افزایش رضایتمندی شغلی آن ها، بهبود دیدگاه ها نسبت به سرمایه های انسانی سازمان، افزایش بازده کاری و ارتقای انگیزه مشارکت این افراد است و تلاش می شود در بلند مدت، با تداوم این دست برنامه های فرهنگی و ترویجی، مشارکت بیشتری را از سوی متصدیان ایستگاه های بازیافت برانگیخت و آن ها را در برنامه های سازمان همراه کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به این که این طرح در 71 ایستگاه بازیافت شهر اصفهان برگزار می شود، اضافه کرد: این برنامه با حضور مجموعه مدیریت و معاونان سازمان در مناطق 15 گانه شهر اصفهان برگزار می شود و با مراجعه به همه ایستگاه های بازیافت از تلاش های ارزنده متصدیان سپاسگزاری می شود.

محمدی با تأکید بر این که مشارکت شهروندی و ارتباط مناسب و صحیح با ایستگاه ها می تواند یکی از بهترین عوامل انگیزشی در مواجهه با متصدیان ایستگاه های بازیافت باشد، خطاب به شهروندان اصفهانی تأکید کرد: جداسازی اصولی و صحیح پسماندهای خشک از تر، تحویل به موقع این پسماندها به ایستگاه های بازیافت و همکاری نکردن با عوامل غیرمجاز می تواند به بهبود کیفیت کاری و وضعیت شغلی متصدیان منجر شود و از این رو شهروندان می توانند با دقت بالا و رعایت مسئولیت شهروندی در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته باشند و همکاری دوسویه خود با ایستگاه های بازیافت را بهبود ببخشند.