کلنگ ساخت سومین کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی در آبعلی زده شد

سه شنبه 18 شهریور 1399 ساعت 13:59

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کلنگ زنی سومین کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در منطقه آبعلی خبر داد.

به گزارش پسماند ایران، صدرالدین علیپور در نشست افتتاح سه پروژه مرکز مانیتورینگ مدیریت پسماند، بهره‌ برداری از ۵ دستگاه RVM و کلنگ زنی کارخانه استحصال شن و ماسه با تاکید بر تلاش این سازمان در راستای تحقق شعار "تهران هوشمند" خاطر نشان کرد: به منظور مدیریت هر چه بهتر پسماند در تهران و درمسیر رسیدن به اهداف کاپ ( کاهش پسماند) انجام برنامه‌های هوشمندسازی در زمینه مدیریت پسماند از ماه های گذشته در دستور کار قرار گرفت.

علیپور ضمن اظهار خشنودی از راه اندازی مرکز مانیتورینگ مدیریت پسماند در روز جاری گفت: از این طریق سامانه های توقف خودرو ها، سامانه جامع توزین، اطلاعات مورد نیاز به منظور اتصال به صورت وضعیت االکترونیک، کارگران فعال در عرصه مدیریت پسماند، میزان پسماند حمل شده از مناطق و... بصورت آنلاین رصد می شود.

وی با اشاره به  استقرار 5 دستگاه rvm ( دستگاه خود دریافت پسماند خشک) در میادین میوه و تره بار افزود: بزودی این دستگاه در فروشگاه شهروند هم استقرار خواهد یافت و البته همکاری بخش خصوصی و فروشگاه های بزرگ و خرید و نصب آن توسط مجموعه های مذکور، همچنین کمیته امداد به تعمیم این طرح به شهر تهران کمک خواهد کرد.