افزایش تعداد خودروهای ویژه حمل زباله‌های کرونایی در ارومیه

پنجشنبه 01 آبان 1399 ساعت 17:45

جلسه‌ هماهنگی فرماندار ارومیه با رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه جهت کنترل بیش از پیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در مدیریت پسماند سطح شهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش پسماند ایران، در این جلسه فرماندار ارومیه ضمن قدردانی از فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در روزهای کرونایی شهر اظهار داشت: از همان روزهای ابتدایی که شهر ارومیه با ویروس کرونا درگیر شد، حضور پاکبانان و پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه پا به پای دیگر تلاشگران این عرصه سبب دلگرمی و قوت قلب بزرگی است‌.

علیرضا ملامحمدی زاده افزود: جهت کنترل بیش از پیش ویروس کرونا نیاز است علاوه بر ضدعفونی خیابان‌ها و محل‌های پرتردد ضدعفونی مجتمع‌های مسکونی، تجاری و پاساژ‌های سطح شهر توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم افزایش خودروهای ویژه حمل زباله‌های کرونایی در ارومیه گفت: نیاز است که تعداد این خودروها از سه خودرو به پنج خودرو افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نیز در این جلسه گفت: قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این روزهای پرمخاطره هستیم.

بیشتر بخوانید:
کرونا را با هم شکست خواهیم داد
محل جدید نگهداری سگ‌های بی‌صاحب، توسط پسماند شهرداری ارومیه آماده شد
احد یوسفی گفت: از ابتدای اسفند ۹۸ تا امروز پاکبانان و پرسنل سازمان مدیریت پسماند شبانه‌روز علاوه بر تلاش جهت حفظ پاکیزگی سطح شهر که از رسالت‌های سازمان است در زمینه مقابله با ویروس کرونا نیز در حال فعالیت هستند.

وی افزود: ضدعفونی تمام خیابان‌های اصلی، فرعی، محل‌های پرتردد، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، پمپ‌های بنزین و ایستگاه‌های اتوبوس به صورت شبانه‌روزی در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار دارد.

یوسفی تصریح کرد: با وجود اینکه این‌روزها حضور در شهر و فعالیت در آن برای همه خطرآفرین است ولی پاکبانان ارومیه جهت خدمت درحال تلاش هستند و تلاش شده برای حفظ سلامتی پاکبانان به صورت مستمر بسته‌های بهداشتی در اختیارشان قرار داه شود و مورد معاینه و غربالگری قرار گیرند تا خطری سلامتشان را تهدید نکند.

یوسفی تصریح کرد: زباله‌های کرونایی و شبه کرونایی نیز توسط خودروهای ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از مقابل منازل جمع‌آوری شده و در محل ویژه و با رعایت اصول بهداشتی و ایزوله سازی دفن می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: امید داریم این تلاش‌ها و فعالیت‌ها مثمر ثمر واقع شود و به زودی شاهد ریشه‌کن شدن ویروس کرونا باشیم تا دوباره سلامت و امنیت به شهرمان بازگردد.