با راه اندازی سایت کوچک پسماند در محمدیه موافقیم

پنجشنبه 04 دی 1399 ساعت 22:13

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: به منظور ساماندهی پسماندهای زباله و تقویت بهداشت محیط با راه اندازی سایت کوچک پسماند و لندفیل توسط شهرداری محمدیه موافقت می کنیم.

 به گزارش پسماند ایران؛ جسله شورای شهر محمدیه چهارشنبه شب با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری،  مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه، سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، صادق قندی بخشدار، رحیم لو شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه در  سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهارداشت: ساماندهی زباله در شرایطی که بیماری کرونا نیز مردم را دچار آسیب کرده یک ضرورت برای تضمین سلامت شهروندان است و ما آمادگی داریم در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهیم.

فرخزاد تصریح کرد: شهردار محمدیه سابقه عضویت در چند شورا و شهرداری را دارد و یک دوره در مدیریت پسماند موفق عمل کرده و با پیشنهاد ایجاد سایت کوچک در این شهر موافقیم و آن را بررسی خواهیم کرد.


معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: آمادگی داریم که شهرستان های آبیک و البرز به صورت مشترک برای جمع آوری و ساماندهی زباله های شهری و روستایی محدوده خود یک کار مشترک انجام دهند.

وی اظهارداشت: راه اندازی سایت پسماند خانگی با محوریت شهرداری محمدیه می تواند اجرایی شود که به نفع شهرداری ها و روستاهای اطراف است و ما آماده واگذاری زمین  هستیم تا در یک برنامه زمان بندی مشخص عملیاتی شود.