برخوردی جدی با ۳۳۶ خودروی غیرمجاز حمل نخاله در تبریز

شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 21:05

در راستای ساماندهی و پاکسازی مناطق پیرامون کلانشهر تبریز، نظارت بر چگونگی حمل و تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی افزایش می‌یابد.

پسماند ایران :  مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از برخورد جدی با ۳۳۶ خودروی غیرمجاز و متخلف حمل نخاله در تبریز از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و افزود: این افراد توسط ضابطین سازمان پسماند شناسایی شده و برخورد قانونی با آن‌ها انجام پذیرفته است.

علیرضا اصغری با بیان این‌ مطلب افزود: در راستای ساماندهی و پاکسازی مناطق پیرامون کلانشهر تبریز، نظارت بر چگونگی حمل و تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی پسماندهای عمرانی ناشی از ساخت و ساز، تخریب و گودبرداری، هریک از خودروهای حامل این پسماندها باید نسبت به ثبت نام در سامانه و اخذ برچسب و کد شناسایی از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اقدام کنند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: پس از این امر بایستی در تخلیه‌گاه‌های مجاز معین شده، عملیات تخلیه نخاله‌های ساختمانی انجام بگیرد، در غیر این صورت نسبت به شناسایی متخلفان و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی اقدام خواهد شد.