لزوم بررسی ویژه موضوع پسماند

چهارشنبه 02 تیر 1400 ساعت 20:30

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه بررسی ویژه موضوع پسماند الزامی است، گفت:موضوع پسماند مخصوصاً کارخانه کمپوست خمیران و آسیب های محیط زیستی در اولویت قرار بگیرد.

 به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیا مالی دردیدار با وزیر کشورخاطرنشان کرد: بررسی ویژه موضوع پسماند الزامی است.

نماینده  مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در دیدار  مذکور با وزیر کشور مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه  مطرح گردید و این در حالی که درباره موضوع پسماند مخصوصاً کارخانه کمپوست خمیران و آسیب های محیط زیستی آن باید  مورد بررسی قراربگیرد.

 دنیا مالی  بر اهمیت تجهیز این مکان به دستگاه زباله سوز تاکید کرد و از وزیر کشور خواست نگاه ویژه ایی برای رفع این مشکل صورت گیرد.

وزیر کشور هم درباره اهمیت انتخابات پیشِ رو اشاره کرد و بر نقش مردم برای حضور در انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری اشاره داشت.

نماینده بندرانزلی  در مجلس یادآورشد: از وزیر کشور درخواست کردم تا  تجهیزات آتشنشانی شهرستان انزلی ارتقا پیدا کند تا این سازمان بتواند خدمات بهتری را در زمینه حوادث و آتش سوزی برای مردم شهرستان ارایه دهند.

اخبار مشابه