آغاز تحویل باکس‌های جدید پسماند در مناطق شهرداری تبریز

دوشنبه 05 مهر 1400 ساعت 14:29

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تحویل باکس های جدید پسماندهای شهری در مناطق شهرداری کلانشهر تبریز آغاز شده و طی ماه‌های آینده جایگزین باکس‌های فرسوده می‌شود.

به گزارش پسماند ایران و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا اصغری در این باره اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۰ جهت تقویت و ارتقا بیش از پیش نظافت شهری و همچنین بهبود کیفیت جمع آوری پسماند در سطح کلانشهر تبریز، این سازمان نسبت به نوسازی و بهسازی باکس‌های فرسوده پسماند اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت تولید کننده باکس‌های مذکور طی ١٠ ماه به شبکه تنظیف و جمع آوری پسماند در کلانشهر تبریز اضافه شده و با لحاظ نکات کیفی و استانداردهای لازم، این باکس‌ها با باکس‌های فرسوده سطح شهر جایگزین خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی برگزاری مناقصه قانونی و شناسایی متخصصان و تولیدکنندگان تجهیزات خدمات شهری، توسط صاحبان صنعت و تولید کنندگان در تبریز بیش از سه هزار باکس گالوانیزه ۹۰۰ لیتری تولید و جایگزین باکس‌های فرسوده خواهد شد که در قدم اول ۱۰۰ عدد تحویل منطقه پنج شهرداری تبریز شد.