تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

دوشنبه 03 آبان 1400 ساعت 23:39
تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان مدیریت پسماند با حضور جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و همچنین اعضای هئیت مدیره این سازمان برگزار شد.

جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این نشست گفت: اقدامات و طرح‌های علمی و متناسب با شرایط روز در سازمان پسماند شروع شده که باید با اولویت ادامه پیدا کند.
وی افزود: آقای علیپور از مدیران دانشگاهی هستند که انتخاب ایشان قطعا با نگاه عملیاتی و متناسب با نیاز جامعه صورت گرفته بود و حضور ایشان موجب اتفاقات خوب و در راستای حفظ محیط زیست در این سازمان شد.
بهرامی در ادامه گفت: انتخاب آقای عزیزی هم بدون هیچ توصیه ای صورت گرفت. ما با هفت مدیر پیشنهادی برای مدیرعاملی سازمان صحبت کردیم که خروجی آن نشست‌ها، به اسم آقای عزیزی رسید که سابقه مثبت حضور در سازمان مدیریت پسماند را دارد و با کار و فضای این سازمان کاملا آشناست.

• نگاه ما این بود که تغییر سبکی منطبق با استانداردهای جهانی ایجاد کنیم
صدرالدین علیپور مدیرعامل پیشین سازمان مدیریت پسماند نیز در این مراسم گفت: از تیم مدیریت شهری که این فرصت را به من دادند تا دو سال و اندی بیاموزم و تجربیات دانشگاهی و دانشم را عملیاتی کنم، سپاسگزارم.
وی افزود: در حوزه مدیریت شهری باید به همه فرصت داده شود تا همه مدیران تجربه کسب کنند و دانش خود را اجرایی سازند.
علیپور افزود: نگاه ما از ابتدا در سازمان مدیریت پسماند این بود که تغییر سبکی در حوزه مدیریت پسماند منطبق با استانداردهای جهانی در این سازمان و ارائه خدمات به شهروندان ارائه کنیم که تصویب طرح جامع و اجرای طرح کاپ در همین راستا صورت گرفت.
وی گفت: آقای عزیزی از مشاوران و همراهان همیشگی ما در طول این سال ها بودند و ما در اجرای پروژه ها از دانش و مشاوره ایشان بهره می‌بردیم به همین دلیل از این انتخاب خشنودم.

• مهمترین موضوع برای ما رضایت مردم است
محمدمهدی عزیزی سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند نیز در این مراسم گفت: با حضور آقای علیپور در سازمان مدیریت پسماند شاهد اتفاقات خوب و امیدوارکننده ای بودیم و تلاش من این است که مسیری که ایشان ترسیم کردند، دنبال کنم.
وی ادامه داد: طرح جامع مدیریت پسماند یکی از اقدامات خوش یمن مجموعه بوده و انشاالله در ریل گذاری که انجام شده، بتوانیم تکمیل کننده آن باشیم.
عزیزی افزود: تلاش می‌کنم که با کمک معاونان، مدیران و پرسنل زحمتکش سازمان پسماند کیفیت ارائه خدمات را بالا ببریم و مهمترین موضوع برای ما این است که رضایت مردم و شهروندان جلب شود و از همه همکاران عزیزم می‌خواهم که کمک کنند تا با تلاش و همدلی به این هدف برسیم.