استاندار تهران: مدیریت پسماند‌ها از موضوعات مورد تاکید رئیس جمهور است

پنجشنبه 06 آبان 1400 ساعت 15:12

استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد تاکید رئیس جمهور همین موضوع مدیریت پسماند‌ها بود، گفت: موضوع پسماند تهران به صورت مسئله‌ای بزرگ تبدیل شده، اما نباید به صورت تک بعدی به آن نگاه کرد.

پسماند ایران - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری با بیان اینکه جابه‌جایی آراد کوه در کوتاه مدت امکان پذیر نیست، افزود: باید حل مساله آراد کوه را در افق دراز مدت مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: امروز به اتفاق ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست بازدیدی از این مجموعه داشتیم و قبل از این بازدید نیز به اتفاق نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در خدمت ریاست جمهوری بودیم. یکی از موضوعات مورد تاکید رئیس جمهور همین موضوع مدیریت پسماند‌ها بود. در حقیقت ایشان به موضوع آلودگی هوا و پسماند تاکید ویژه‌ای داشتند که امیدواریم به کمک مسئولان مشکل را حل و فصل کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: موضوع پسماند تهران به صورت مسئله‌ای بزرگ تبدیل شده، اما نباید به صورت تک بعدی به آن نگاه کرد.

منصوری گفت: روزانه ۵ هزار تن زباله وارد مجموعه آراد کوه می‌شود ودر برخی مواقع این حجم از زباله به ۷ تن نیز می‌رسد، اما شهرداری تهران به خوبی توانسته است امروز این مجموعه را تدبیر کند. بی تردید برای بهبود بهره وری در این مجموعه باید از فناوری‌های نوین بهره بگیریم و از سوی دیگر فرهنگ سازی را نیز در دستور کار قرار دهیم.

اخبار مشابه