عضو شورا بر اجرای طرح جامع مدیریت پسماند تهران تاکید کرد

دوشنبه 17 آبان 1400 ساعت 14:15

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر اجرای برنامه عملیاتی طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران تاکید کرد.

پسماند ایران : مهدی پیرهادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اولویت های کمیسیون محیط زیست و برنامه‌های جدید در این حوزه اظهار داشت: اجرای برنامه عملیاتی طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران، تجهیز و بهره برداری بوستان های جدید و تملک باغات در مناطق کم برخوردار شهر تهران با اولویت احداث بوستان در محلات فاقد بوستان محلی، از جمله اولویت های این کمیسیون است.

وی افزود: احداث و تجهیز ایستگاه های جدید آتشنشانی، ایجاد مراکز جدید میادین میوه و تره بار در محله های فاقد این مراکز و تلاش برای بهبود وضعیت محیط زیست و سلامت شهری از دیگر اولویت های کمیسیون محیط زیست است.

پیرهادی با بیان اینکه در شهر تهران با وضعیت مطلوب فاصله داریم، عنوان کرد: بهبود و گسترش چشمه های سرویس بهداشتی در سطح نواحی و محلات، مناسب سازی فضاهای عمومی شهر تهران، از مواردی است که اعضای کمیسیون بر آن تاکید دارند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای تهران، همچنین اجرای ساختمان سبز در هر محله تهران و مکان یابی طراحی شهرک سبز، را از دیگر اولویت‌های مورد توجه کمیسیون اعلام کرد.

پیرهادی گفت: افزایش تاب آوری شهر تهران با تمرکز بر بروزرسانی تجهیزات آتش نشانی، ساماندهی غرفه ها و اماکن انتفاعی موجود در بوستان ها از اولویت های این کمیسیون خواهد بود.