ناقضان قوانین دفع پسماند شناسایی می‌شوند

سه شنبه 07 دی 1400 ساعت 14:54

شهرداری اوشویمچین با یک شرکت نرم‌افزاری محلی، توافق‌نامه‌ای را برای خرید مجوز برنامه‌ای منعقد کرد که وعده داده است بخشی از درآمدهای از دست رفته شهرداری از جمع‌آوری زباله را بازگرداند.14

شهرداری شهر اوشویمچین لهستان اعلام کرده است به زودی برای شناسایی افرادی که هزینه جمع‌آوری زباله خود را پرداخت نمی‌کنند، مجهزتر می‌شود و در سال آینده یک برنامه تلفن همراه را راه‌اندازی خواهد کرد که قادر به شناسایی ساکنانی است که در اظهارنامه‌های مالکان برای هزینه جمع‌آوری زباله، گنجانده نشده‌اند.


به گزارش پسماند ایران به نقل از ایمنا، در پایان ماه گذشته، شهرداری اوشویمچین با یک شرکت نرم‌افزاری محلی، توافق‌نامه‌ای را برای خرید مجوز برنامه‌ای منعقد کرد که وعده داده است بخشی از درآمدهای از دست رفته شهرداری از جمع‌آوری زباله را بازگرداند. این نرم‌افزار به شهرداری کمک می‌کند کسانی را که در شهر زندگی می‌کنند اما در اظهارنامه‌های ارائه شده توسط صاحبان املاک برای هزینه جمع‌آوری زباله درج نشده‌اند، پیدا کند.

تا همین اواخر، شهرداری اوشویمچین با فقدان یک ماده قانونی مناسب مواجه بود که اجازه به دست آوردن اطلاعات افراد را می‌داد. در ماه سپتامبر، به لطف تغییرات نظارتی، دولت‌های محلی این فرصت را به دست آوردند تا از داده‌های واحدهای سازمانی برای تأیید اظهارنامه‌ها استفاده کنند.

بنابراین، اوشویمچین به سرعت تصمیم گرفت از این فرصت جدید با خرید یک برنامه مفید استفاده کند. این برنامه داده‌ها را از اطلاعات ثبتی شهر و واحدهای تابعه آن بازیابی می‌کند. سپس آنها را با تعداد افراد ذکر شده در اظهارنامه‌های ارسالی مقایسه می‌کند. در نتیجه، نشانی آدرس ملک و مالکانی را که داده‌های نادرست ارائه کرده‌اند، به راحتی مشخص می‌شود.