برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی از ایده تا بازار مدیریت پسماند به همت پارک علم و فناوری البرز

دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 12:09

نخستین رویداد کارآفرینی از ایده تا بازار مدیریت پسماند با محوریت مدیریت پسماند، مهندسی پسماند، اقتصاد پسماند و فرهنگ و آموزش در بهمن‌ماه سال جاری توسط پارک علم و فناوری البرز برگزار می‌شود. 

 به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی در نشست حضوری و مجازی مدیریت پسماند که چندی پیش با حضور مسئولان دستگاه‌ها و اساتید برجسته دانشگاهی برگزار شد اعلام کرد: پارک علم و فناوری البرز یکی از اولویت‌های اصلی خود را مدیریت پسماند قرار داده و آمادگی لازم جهت راه‌اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند کشور را دارد و در این زمینه تلاش می‌کند به قطب مدیریت پسماند در کشور تبدیل شود.

رئیس پارک علم و فناوری البرز تاکید کرد: پارک علم و فناوری البرز به همراه برخی واحد‌ها و شرکت‌های دانش بنیان همکاری خوبی را در زمینه مدیریت پسماند و راه‌اندازی کارخانه نوآوری پسماند آغاز کرده‌اند و در این زمینه همکاری‌های خوبی با دستگاه‌های مختلف استان آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال ایده‌ها به نخستین رویداد کارآفرینی از ایده تا بازار مدیریت پسماند ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ است و این رویداد همراه با اعطای جوایز نقدی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.