دنیا مالی: مشکلات فاضلاب و پسماند اساسی ترین معضل انزلی است

سه شنبه 28 دی 1400 ساعت 14:36

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه فاضلاب و پسماند اساسی ترین مشکلات انزلی است،گفت: بررسی حجم رسوبات، زباله و پسماندی که هر روز به تالاب انزلی وارد می شود در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری برنا: احمد دنیا مالی در تشریح بازدید از پروژه های نیمه کار استان گیلان،گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون‌تلفیق با حضور در گیلان و پس از بازدید از پروژه های نیمه کاره استان، وارد شهرستان انزلی شدند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدا اعضای کمیسیون ضمن بازدید از مجتمع بندری انزلی و حوضچه آرامش،همچنین ظرفیت بزرگ تخلیه و بارگیری این بندر را مورد بررسی قرار دادند و سپس با پیشنهاد اینجانب به تالاب انزلی رفتند تا روند کنونی و وضعیت حال تالاب انزلی را از نزدیک مشاهده کنند .

  دنیامالی با بیان اینکه توضیحات لازم  در  جهت روند چگونگی وضعیت فعلی تالاب  برای نمایندگان تشریح شد  تصریح کرد: سرپرست اداره کل محیط زیست استان  گیلان نیز از حجم رسوبات و زباله و پسماندی که هر روز به تالاب انزلی وارد می شود گزارشی ارائه دادند .

 وی ادامه داد: حمید رضا حاج بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون‌تلفیق و تنی چند از اعضای کمیسیون تلفیق در این بازدید حضور داشتند و تاثیر حضور این نمایندگان و روسای کمیسیون بدون شک در تخصیص بودجه لازم برای احیای تالاب انزلی و طرح ملی نجات تالاب انزلی مؤثر و راهگشا  است.