زخم تغییر ۷ مدیریت پسماند در ۴ سال به جان حلقه دره کرج افتاد/ پرونده شکایت از شهرداری در دادستانی یک ساله شد

دوشنبه 02 اسفند 1400 ساعت 16:31

پرونده حلقه دره در داستانی کرج همچنان مفتوح است، به دستگاه قضا پناه برده ایم و مطالبه ما و موضوع شکایت عدم اجرای تکالیف توسط سازمان پسماند است

پسماند ایران : فردین حکیمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: پرونده حلقه دره در داستانی کرج همچنان مفتوح بوده و به دستگاه قضا پناه برده ایم، مطالبه ما و موضوع شکایت عدم اجرای تکالیف توسط سازمان پسماند است.

به گزارش گروه استانی تیتریک، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز درباره آخرین وضعیت حلقه دره کرج، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: از وعده وعیدها و طرح های ارائه شله توسط سازمان پسماند خسته شده ایم‌.


فردین حکیمی با اشاره به اینکه فارغ از عملکرد مدیریت اخیر سازمان پسماند شهرداری کرج، عمر فعالیت ایشان به ۶ ماه هم نرسید، افزود: متاسفانه در دوره مدیریتی ۴ ساله ام ۷ مدیر پسماند در کرج جابجا شده اند‌.


وی اظهار داشت: پرونده حلقه دره در داستانی کرج همچنان مفتوح است، به دستگاه قضا پناه برده ایم و مطالبه ما و موضوع شکایت عدم اجرای تکالیف توسط سازمان پسماند است، تصفیه شیرابه، تولید کمپوست، تولید کود نرم و پیرولیز هیچکدام اجرایی نشده است.


حکیمی با اشاره به اینکه زیرساخت ها برای انجام اقدامات مذکور در منطقه حلقه دره موجود است اما اجرا نمی شود، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم چه شرایطی بر مجموعه پسماند حاکم است که آقایان طی ۶ ماه به نتیجه می‌رسند که مدیران را تغییر دهند‌.


وی در خاتمه گفت: متاسفانه قراردادهای آنچنانی منعقد و طرح هایی مصوب می شود اما با روی کار آمدن مدیریت جدید، آقایان اعلام می کنند که تمامی طرح ها غلط بوده و نیازمند تغییر است، پرونده شکایت بیش از یکسال است که در دستگاه قضا پیگیری شده و پرونده در حال رسیدگی خواهد بود.