از فضاسازی ایستگاه‌های بازیافت تا اجرای طرح‌های گرافیکی

پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت 11:07

اقدامات و فعالیت‌های متعددی توسط این سازمان با هدف زیباسازی و فضاسازی ایستگاه‌ها و ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه آماده‌سازی و فضاسازی ایستگاه‌های بازیافت سطح شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ انجام شده است، گفت: به منظور زیباسازی محیط شهری، تبلیغات بدنه ایستگاه‌های پسماند خشک در قالب طرح‌های گرافیکی به صورت کامل تغییر کرد.
غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آماده‌سازی و فضاسازی ایستگاه‌های بازیافت سطح شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان انجام شد.

وی با اشاره به آمادگی سازمان مدیریت پسماند برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱، تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های متعددی توسط این سازمان با هدف زیباسازی و فضاسازی ایستگاه‌ها و ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه نصب سازه‌های خلاقانه و فضاسازی بدنه غرفه‌های پسماند خشک با طرح‌های نوروزی و متناسب با بهار انجام شده است، افزود: به‌منظور زیباسازی محیط شهری، تبلیغاتی بدنه ایستگاه‌های پسماند خشک در قالب طرح‌های گرافیکی به صورت کامل تغییر کرد و تعدادی از ایستگاه‌ها با هنر بازآفرینی با طرح‌های متناسب با فصل بهار آماده‌سازی شدند.

وی از اجرای طرح رنگ‌آمیزی خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی بیش از ۳۵ خودرو فعال در ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک شهر اصفهان و فضاسازی تبلیغاتی با پیام‌های آموزشی روی بدنه ۷۰ دستگاه خودرو در دستور کار این سازمان قرار داد که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

ساکتی اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برای اولویت‌بندی برنامه‌های در دست اجرا و مدیریت هزینه، از تمام امکانات و عوامل اجرایی خود جهت ارائه تصویری زیبا و به یادماندنی از شهر اصفهان جهت شهروندان و گردشگران اصفهانی استفاده خواهد کرد.