توزیع ۵۰ هزار کیسه زباله در خروجی‌های ۹ گانه شهر ارومیه

چهارشنبه 10 فروردین 1401 ساعت 19:27

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت:همزمان با روز طبیعت ۵۰ هزار کیسه زباله در ایستگاه‌هایی که به همین منظور در ۹ خروجی شهر تعبیه شده پخش می‌ شود.

پسماند ایران : هادی بصاری  حفظ و نگهداری از طبیعت را وظیفه تمام مسئولیت و شهروندان دانسته و اظهار کرد: روز طبیعت یکی از آیین‌های اصیل کشورمان است که متاسفانه با برجاگذشتن زباله در دامان طبیعت به جای گرامیداشت طبیعت به آن آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌شود.

 بصاری افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه جهت فرهنگسازی و کاهش آسیب‌ها به محیط زیست در روز طبیعت اقدام به توزیع ۵۰ هزار کیسه زباله در ورودی‌های ۹گانه شهر ارومیه می‌کند.

وی گفت: بر روی کیسه‌های زباله نیز سوالی طراحی شده است که شهروندان می‌توانند با ارسال پاسخ سوال در مسابقه پیامکی نیز شرکت کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: همچنین سازمان ماشین‌آلاتی را نیز در همان ۹ خروجی شهر تعبیه کرده است که شهروندان می‌توانند به هنگام بازگشت از طبیعت زباله‌های خود را تحویل همکارانمان دهند.

بصاری گفت: امید است با مشارکت شهروندان فهیم بتوانیم در راستای کاهش و جمع‌آوری به موقع زباله‌ها و عدم جاگذاشتن زباله‌ها در طبیعت قدمی برداریم و حافظ محیط زیست باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اسامی برندگان بعد از قرعه‌کشی از طریق ارسال پیامک اعلام می‌شود، همچنین شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به پیج اینستاگرامی سازمان به نشانی urmia_pasmand@ از نتیجه مسابقه باخبر شوند.