۱۰ هزار کیسه زباله در مسیرهای خروجی سنندج توزیع می‌شود

چهارشنبه 10 فروردین 1401 ساعت 11:30

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت  ۱۰ هزار کیسه زباله در مبادی خروجی سطح شهر  توزیع خواهد شد.

به گزارش پسماند ایران، شکور صلواتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت وظیفه تک تک آحاد جامعه است و شهروندان هم باید در روز طبیعت با رها نکردن زباله در محیط زیست این روز را گرامی بدارند.

وی گفت: این سازمان در راستای پاکسازی محیط زیست تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت انجام داده و ۱۰ هزار کسیه زباله در مبادی خروجی سطح شهر توزیع می‌کند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج یادآور شد: مسیر پلیس راه همدان، پلیس راه کرمانشاه و مسیر خروجی مریوان، مسیر جاده قدیم مریوان و جاده حسن‌آباد از جمله مسیرهایی است که نیروهای این سازمان اقدام به توزیع نایلون زباله می‌کنند.

وی اعلام کرد: پنج دستگاه خاور حمل زباله نیز از بعد از ظهر روز ۱۳ فروردین در مسیرهای اعلام شده برای تحویل گرفتن زباله جمع‌آوری شده توسط شهروندان مستقر می‌شوند.

صلواتی از همه شهروندان خواست با رها نکردن زباله و جمع آوری زباله‌ها علاوه بر مشارکت در پاکسازی محیط زیست، روز طبیعت را هم گرامی بدارند.