از شایعه تا واقعیت دعوا بر سر زباله در اهواز+فیلم

پنجشنبه 08 اردیبهشت 1401 ساعت 15:29
از شایعه تا واقعیت دعوا بر سر زباله در اهواز+فیلم

رئیس سازمان پسماند شهرداری اهواز، گفت: فضای این فیلم مربوط به سایت صفیره اهواز نیست و به نظر می‌رسد مربوط به شهرهای دیگری است.

به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد هم زمان با تخلیه زباله از ماشین تعداد زیادی زباله‌گرد  با عجله در پی پیدا کردن اشیا مورد نظر خود در هستند و ادعا شد که این فیلم مربوط به اهواز است.

اما محمود ثابت قدم رئیس سازمان پسماند شهرداری اهواز، در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با رد ارتباط این فیلم با سایت صفیره اهواز، اظهار کرد: جریان این فیلم را که پیگیری کردم همکاران قدیمی در سازمان گفتند این فیلم دو سال گذشته نیز منتشر شده بود.

وی افزود: شما وقتی به فیلم منتشر شده نگاه کنید متوجه می‌شوید که دو دکل برق دیده می‌شود که در سایت صفیره دکل برق فشار قوی نداریم، از طرفی خاکریزهایی که در فیلم وجود دارد ما در سایت نداریم.

رئیس سازمان پسماند شهرداری اهواز با بیان اینکه به نظر می‌رسد این فیلم مربوط به شهرهای دیگری باشد، گفت: فضای فیلم به هیچ عنوان به فضای سایت زباله صفیره اهواز نمی‌خورد.