برپایی غرفه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب

چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:43
برپایی غرفه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن پربایی غرفه اطلاع رسانی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب، با استقرار تجهیزات مورد نیاز، اقدامات مربوط به نظافت و نگهداشت محوطه نمایشگاه را برعهده دارد.

به گزارش پسماند ایران و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، شادی مالکی معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق این سازمان گفت: در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب، سازمان مدیریت پسماند با برپایی غرفه جهت ارائه آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند و حفاظت از محیط زیست، حضور کارشناساسان آموزش و اطلاع رسانی در دو شیفت کاری، اجرای نمایش و سرود با مضمون آموزش مدیریت پسماند و  برپایی ایستگاه کتابخوانی و اطلاع رسانی پسماند در کنار مخاطبان این دوره از نمایشگاه خواهد بود.


وی بیان کرد: همچنین، این سازمان با توزیع 400 عدد مخازن تفکیکی در نمایشگاه و استقرار دستگاه های خوددریافت پسماند خشک، شهروندان را به تفکیک پسماند در مبدا تولید تشویق می کند.

مالکی در ادامه با اشاره به حضور و فعالیت نیروی خدماتی در این دوره از نمایشگاه گفت: به منظور نگهداشت مطلوب محوطه نمایشگاه، 60 نفر از نیروهای خدمات شهری در دو شیفت کاری مشغول به فعالیت خواهند بود و تمامی امور مربوط به تفکیک اصولی پسماندها ، نظافت و نگهداشت نمایشگاه را به منظور کسب رضایت حداکثری شهروندان انجام می دهند.