طرح تحقیق و تفحص از سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصویب شد

دوشنبه 02 خرداد 1401 ساعت 10:29
طرح تحقیق و تفحص از سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصویب شد

 سخنگوی شورای شهر کرج از تصویب طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج خبر داد.

 به گزارش پسماند ایران، علی قاسم‌پور شامگاه یکشنبه در جلسه کمیسیون  تلفیق که با حضور اعضای کمیسیون ، حسابرسان شهرداری و معاونان برگزار شد اظهار داشت: با عنایت به وظایف نظارتی شورای شهر و در راستای شفاف‌سازی بندهای ذیل ماده 80 و به استناد ماده 81 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی تعدادی از اعضا شورای شهر درخواست تحقیق و تفحص از سازمان مدیریت پسماند شهرداری را خواستار و پس از رای‌گیری با اکثریت آرا حاضر در جلسه  با این درخواست موافقت شد.

 وی افزود: اعضای امضا کننده از ریاست شورای شهر تقاضا کردند  تا در حوزه اقدامات مربوط به سلامت مردم در مدیریت پسماندها و نخاله‌ها در حلقه دره، قراردادهای پیمانکاران و دعاوی حقوقی در بازه زمانی 10 سال گذشته را بررسی و نتیجه آن را مشخص کنند.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه روند تحقیق و تفحص پس‌ از تشکیل کمیته و اعضای هیئت تحقیق آغاز می‌شود بیان کرد: رئیس شورای شهر پس از هماهنگی و تشکیل هئیت تحقیق سه نفره پس از سه ماه باید گزارش کاملی از آخرین روند تحقیق و تفحص از سازمان مدیریت پسماند را به شورای شهر ارائه دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اهداف این اقدام رسیدگی و ارتقای وضعیت سازمان مدیریت پسماند است که امیدواریم محقق شود.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم از کرج