۵ انبار ضایعاتی در بندرعباس پلمپ شد

چهارشنبه 02 شهریور 1401 ساعت 09:29

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: با دستور دادستان بندرعباس پنج انبار ضایعاتی در سطح این کلان‌شهر پلمب شد.

به گزارش پسماند ایران ،با دستور دادستان بندرعباس و حضور نیروی انتظامی، پنج انبار ضایعاتی در محدوده شهرداری منطقه چهار (محله دوهزار) پلمب شد.

حمید جمالی گفت : در پی افزایش تعداد انبارهای ضایعاتی در سطح شهر که مجوز فعالیت ندارند، طبق دستور دادستان، تعدادی از این انبارها شناسایی و پس از روند مراحل قانونی با حضور نیروی انتظامی و عوامل اجرایی سازمان پسماند پلمب شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با بیان اینکه وجود انبارهای ضایعاتی باعث افزایش سرقت در محله‌های شهر می‌شود، افزود: برای کاهش این معضل و سامان‌دادن به انبارهای ضایعاتی سطح شهر، تمام انبارهای بدون مجوز قانونی پلمب خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های دادستان بندرعباس برای پیگیری و همراهی برای پلمب انبارهای ضایعاتی، گفت: وجود این انبارها معضلات زیادی را در پی دارد که جلوگیری از فعالیت آنها بسیاری از معضلات اجتماعی در محلات را کاهش خواهد داد یا برطرف خواهد کرد.

جمالی افزایش سرقت و فروش اموال سرقتی، فعالیت غیرقانونی اتباع خارجی و ایجاد ناامنی را حاصل وجود انبارهای ضایعاتی دانست و تصریح کرد: خرید و فروش اموال اسقاطی و ضایعاتی بدون نظارت دستگاه‌های متولی باعث ایجاد ناامنی در محله‌ها می‌شود.