اجرای عملیات جمع آوری برگ های خشک پاییزی از سطح معابر شهر ارومیه

پنجشنبه 10 آذر 1401 ساعت 12:45

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از اجرای عملیات جمع آوری برگ های خشک پاییزی از سطح معابر شهر ارومیه با همکاری ۹۰۰ پاکبان خبر داد.

پسماند ایران، هادی بصاری در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و ریزش برگ درختان در سطح شهر، نظافت ویژه معابر شهری و جمع‌آوری برگ‌های پاییزی در دستورکار بیش از ۹۰۰ نفر از پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: با آغاز وزش بادهای موسمی در فصل پاییز و بارش باران طی روزهای گذشته نواحی ششگانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اقدام به جمع آوری برگ‌ها از سطح معابر کردند.

بصاری افزود: برگ‌های پاییزی به صورت مستمر و روزانه توسط ماشین آلات مکانیزه سازمان و پاکبانان نواحی ششگانه به صورت سنتی از سطح معابر شهر جمع آوری می‌شود.

وی گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در یک تا دو معبر از سطح شهر برگ‌های پاییزی به صورت مدیریت شده جمع‌آوری نخواهد شد تا امکان بهره‌ مندی شهروندان از زیبایی‌های فصل خزان مهیا شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به شماره ارتباطات مردمی شهرداری (۱۳۷) اظهار کرد: این شماره به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار همشهریان است تا آبگرفتگی احتمالی و کاستی‌ها در رابطه با نظافت و پاکیزگی و همچنین سایر مشکلات مربوط به شهرداری را گزارش کنند.