پایه‌های سنواتی در حقوق ماهیانه پاکبانان اراک لحاظ می گردد

یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 08:55

پرداخت حق چهار درصد از سختی کار و پایه سنواتی برای پاکبانان شهر اجرایی شده است.

پسماند ایران ،مهدی فدوی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک : حق چهار درصدی از سختی کار پاکبانان در حال پرداخت است تا در زمان بازنشستگی، زحمتی متوجه این قشر تلاشگر نباشد، البته این مهم پس از ماه‌ها پیگیری و رایزنی با مراجع بالادستی محقق شده است تا حلاوت آن کام پاکبانان شهر اراک را شیرین کند.

وی با اشاره به لحاظ شدن پایه‌های سنواتی در پرداخت حقوق پاکبانان، افزود: در گذشته پاکبانانی که به تازگی کار خود را آغاز می‌کردند با پاکبان‌هایی که ۱۰ سال سابقه کار داشتند، حقوق یکسان دریافت می‌کردند، اما امروزه با مساعدت شخص شهردار و رهنمودهای شورای اسلامی شهر اراک، پایه‌های سنواتی در حقوق ماهیانه پاکبانان لحاظ می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با بیان اینکه اصول حفاظت فردی و بهداشتی پاکبانان با جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه وسایل حفاظت فردی میان پاکبانان به صورت دوره‌ای و کامل تقسیم شده است و نظارت مناسبی بر نحوه استفاده از این تجهیزات وجود دارد.

فدوی ادامه داد: تا به امروز با برگزاری تمام جلسات کمیته حفاظت و بهداشت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، ۹۵ درصد از مصوبات اجرایی شده است و مابقی نیز طبق زمانبندی و برنامه‌ریزی مدنظر در مرحله اجرا قرار خواهد گرفت.