جمع آوری۴٠ هزار لیتر شیرابه از سایت بازیافت زباله آزادشهر/ گاز متان در این سایت تولید نمی شود

دوشنبه 05 دی 1401 ساعت 19:43

در حال حاضر روزانه ٣٠٠ تن زباله در سایت بازیافت زباله آزادشهر جذب می‌ شود که به صورت بهداشتی و اصولی از طریق ۲ خط پردازش زباله انجام می شود.

ملک شاهکوهی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های گلستان گفت: در یک هفته اخیر، ۴٠ هزار لیتر شیرابه زباله از سایت بازیافت زباله آزادشهر جمع آوری و به سایت آق قلا انتقال داده شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن ملک‌شاهکویی امروز (دوشنبه ۵ دی) در نشست خبری تخصصی در خصوص اقدامات انجام شده در سایت پسماند آزادشهر گفت: به منظور رفع مشکلات سایت بازیافت زباله شهر آزادشهر با حضور استاندار ۱۵ موضوع به تصویب رسید تا پیگیری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های گلستان افزود: با فعالیت ها و پیگیری های انجام شده، سه مصوبه در کمیسیون عمران مجلس به سه مصوبه تقلیل یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه ٣٠٠ تن زباله در سایت بازیافت زباله آزادشهر جذب می‌ شود که به صورت بهداشتی و اصولی از طریق ۲ خط پردازش زباله انجام می شود.

ملک شاهکوهی گفت: از اولویت های سازمان مدیریت پسماند رفع دغدغه مردم آزادشهر در مشکلات پیش آمده در سایت بازیافت زباله است و در این راستا اقداماتی انجام شده است.وی افزود: در یک هفته اخیر ۴٠ هزار لیتر شیرابه زباله باقی مانده از سال های قبل در سایت بازیافت زباله آزادشهر جمع آوری شد و به سایت زباله در آق قلا انتقال داده شد.

ملک شاهکوهی این را هم گفت که در این سایت بوی نامطبوعی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد مربوط به مرغداری مجاور آن است و ربطی به سایت بازیافت ندارد.

وی اظهارداشت: گاز متان در این سایت تولید نمی شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.