نماینده رودسر و املش: آقای وحیدی بپذیرید که شما در حوزه پسماند دچار فقر نیروی کارآمد هستید

سه شنبه 04 بهمن 1401 ساعت 22:32
نماینده رودسر و املش: آقای وحیدی بپذیرید که شما در حوزه پسماند دچار فقر نیروی کارآمد هستید

آقای وزیر کشور هر گزارشی که به شما درمورد پسماند داده می‌شود کذب محض است

حجت الاسلام محمد صفری تصریح کرد: آقای وزیر گزارشی که به شما درمورد پسماند داده می‌شود کذب محض است، دلیل این ادعا جولان زباله در متر به متر این سرزمین است.
 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام صفری در جلسه امروز کمیسیون امور داخلی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با انتقاد از وضعیت موجود گفت: مدیران به شرط اهلیت قبول مسئولیت کنند و مسئولان به شرط اهلیت انتصاب کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه بسیاری از کارها صرفاً نیاز به اعتبار ندارد بلکه نیازمند مدیر کارآمد است، یادآور شد: اگر شما بهترین طرح‌ها را داشته باشید ولی مدیر توانمند نداشته باشید نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.

صفری گفت: مسئله پسماند گیلان اگر امروز یک لکه ننگی برای گیلان است در آینده نه چندان دور برای کل کشور مسئله ساز خواهد شد.

نماینده رودسر و املش خطاب به وزیر کشور اظهار کرد: آقای وحیدی ضمن احترام به سوابق حضرتعالی باید این نقد را بپذیرید که شما در حوزه پسماند دچار فقر نیروی کارآمد هستید نه فقط طرح و سرمایه گذار.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران در این حوزه که اشتیاق به سرمایه‌گذاری با بهترین تکنولوژی‌ها را دارند در استان گیلان هیچ امنیتی در زیر مجموعه‌های شما ندارند و سرخورده برمیگردند.

صفری افزود: آقای وحیدی این مردم که بهترین سرمایه برای نظام هستند امروز عصبانی و نگرانند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها تصریح کرد: حق مردم سراوان نبود که با آنها برخود شود در حالی که مطالبه آن‌ها کاملاً به حق است.

صفری تصریح کرد: آقای وزیر گزارشی که به شما درمورد پسماند داده می‌شود کذب محض است دلیل این ادعا جولان زباله در متر به متر این سرزمین است.

نماینده رودسر و املش در ادامه گفت: پیشنهاد می‌کنم به تنهایی نه با مسئولان استان، وارد شهر رشت و روستاهای گیلان شوید از شرق تا غرب این سرزمین را بنگرید و ملاحظه کنید فاجعه زیست محیطی که همگی را مستأصل کرده است.

وی ادامه داد: محیط زیست خسارت دیده را نمی‌توان مجدد احیا کرد، اگر همین امروز پس‌مان را حل کنیم آنقدر اثرات آن عمیق و موثر بوده که تا سال‌های متمادی نمی‌تواند اثرات مخرب اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بهداشتی زیست محیطی را پاک کرد.

صفری در پایان گفت: از جولان زباله و جولان سرطان بیشتر نمی‌گویم. در خانه اگر کس است یک حرف بس است.