ادامه روش فعلی در بحث شیرابه زباله سراوان نتیجه بخش نیست

شنبه 08 بهمن 1401 ساعت 15:41

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه ادامه روش فعلی در بحث شیرابه زباله نتیجه بخش نیست، باید به دنبال روشی باشیم که با نصف این هزینه ها کار اثرگذار انجام دهد.

به گزارش پسماند ایران، محمدرضا احمدی سنگری ظهر شنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر رشت پیرامون بررسی معضلات شهری با اشاره به وعده مسئولان مبنی بر اینکه وردی زباله پسماند سراوان تا پایان سال ۱۴۰۱ بسته شود گفت: همه مسئولان شهری و استانی باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه ادامه روش فعلی در بحث شیرابه زباله نتیجه بخش نیست افزود: این روش ها فقط هزینه بردار است و باید به دنبال افراد و روشی باشیم که با نصف این هزینه ها کار اثربخش انجام می دهند.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان باید از لندفیل شمال بازدید و وضعیت را از نزدیک بررسی کند، بیان کرد: ما به مردم قول داده ایم و باید برای حل این مشکلات تمام توان خود را به کار گیریم.

احمدی سنگری با اشاره به مکاتبات خود با وزیر نیرو مبنی بر تسریع روند ساماندهی زرجوب و گوهررود بیان کرد: قرار بود بهمن ماه امسال کار ساماندهی این دو رودخانه با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان آعاز شود و طبق پیگیری های انجام شده مشخص شد که پیمانکار پروژه قصد دارد کار را آغاز می کند.

منبع خبر : گیلانستان