بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از محل دفن زباله سراوان / آیت الله فلاحتی: حل مشکل پسماند سراوان اولویت مسوولان

یکشنبه 09 بهمن 1401 ساعت 14:01

نماینده، ولی فقیه در گیلان در بازدید از مراحل اجرای طرح بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت، نتایج این طرح را امیدوار کننده دانست.

به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل اجرای طرح بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت ، حل مشکل پسماند و شیرابه زباله این منطقه را از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی مدیران و مسوولان استان و کشور برشمرد و گفت: با توجه به بازدید‌های قبلی و در مقام مقایسه با زمان سپری‌شده ، این بار اقدامات مناسب و امیدوار کننده‌ای صورت گرفته که نتایج آن محسوس است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به محدودسازی انباشت زباله و جلوگیری از حرکت شیرابه‌ها با ساخت حوضچه‌های متعدد ، افزود:  طرح بهسازی با سرعت خوبی در حال اجراست و به زودی با نتیجه دادن برنامه ریزی‌ها ، در آینده نزدیک خبر‌های خوبی منتشر خواهد شد. 

وی با تأکید بر رضایتمندی مسوولان محلی و نمایندگان مردم منطقه در شورای اسلامی ، از میزان و چگونگی اجرای طرح بهسازی، خاطرنشان کرد: مهمترین نکته در اجرای این طرح، جلوگیری از افزایش مقدار پسماند و تصفیه شیرابه‌ها با سرعت بیشتر و کار جهادی است.