حضور واحد‌های شرکت‌های دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه مدیریت پسماند

سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 17:18
حضور واحد‌های شرکت‌های دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه مدیریت پسماند

رئیس ستاد اجرائی نمایشگاه از حضور چشمگیر واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت خبر داد.

پسماند ایران، طومار افزود: نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، یکی از رویداد‌های مهم در راستای معرفی توانمندی‌های کشور برای ساماندهی مدیریت پسماند‌ها محسوب می‌شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا کلیه صاحب‌نظران برجسته و دارای تجارب ارزنده در بخش‌های علمی و تخصصی و فناوری گرد هم آیند و نسبت به ارایه توانمندی‌های کشور در بخش مدیریت پسماند‌ها اقدام کنند.
رئیس ستاد اجرائی چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته اضافه کرد:مشارکت واحد‌های فناور همراه با نوآوری‌ها و بومی سازی تکنولوژی‌های پرکاربرد مدیریت پسماند‌ها در این نمایشگاه حایز اهمیت است.
طومار خاطرنشان کرد:در این نمایشگاه شاهد حضور شرکت‌های دانش بنیان، متخصصین و نخبگان هستیم که قادرند تکنیک‌های مورد نیاز را با حمایت‌های لازم تولید و توزیع و توسعه دهند.
به گفته طومار، حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های تولید نرم افزاری در کنار مدیریت اجرایی و عملیاتی و صنایع بازیافت و مدیریت پسماند‌ها نشان از توجه به کلیه حوزه‌های مدیریت پسماند‌ها دارد.
رئیس ستاد اجرائی چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند در پایان تصریح کرد: در این رویداد می‌توان به ارزیابی نسبی از توانمندی‌های کشور در بعد علمی، تخصصی و عملی دست یافت.
چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با حضور شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی و مشارکت ده‌ها شرکت دانش بنیان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت در زیر مجموعه و گروهای؛ خدمات شهری، تجهیزات و ماشین آلات بازیافت، بازیافت خودرو‌های فرسوده گروه بازیافت پسماند‌های نفت، گاز و پتروشیمی، گروه بازیافت پسماند‌های ارگانیک (کمپوست ورمی)، گروه بازیافت پسماند‌های فلزی، گروه بازیافت پسماند‌های پلیمری (لاستیک_پلاستیک)، گروه بازیافت پسماند‌های سلولوزی (کاغذ-کارتن-مقوا-چوب) گروه بازیافت پسماند‌های شیشه‌ای گروه بازیافت باطری‌های فرسوده، گروه بازیافت قطعات الکتریکی و الکترونیکی، گروه بازیابی آب و فاضلاب، گروه تامین کنندگان مواد بازیافتی، محیط زیست و سایر گروه‌های بازیافتی برگزار شده است.

اخبار مشابه