مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران مطرح کرد: افزایش ۵۷ درصدی عوارض پسماند در سال ۹۹ و ۱۴۰۰

دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 11:24

خوشنود گفت: بهای خدمات مدیریت پسماند به این صورت است که هرکس در هر سالی پسماند شرکت خود را پرداخت نکند، در سال بعد باید با نرخ روز پرداخت کند.

به گزارش پسماند ایران؛ علی خوشنود مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در نشست خبری که صبح امروز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: تلاش ما این بود که امسال به بهترین نحو ممکن قبوض شهرداری را به دست مردم برسانیم و اطلاع رسانی مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: طبیعتا در وصول درامد‌های پایدار و‌ آگاهی مردم اصحاب رسانه نقش دارند، قبوض ما طی سنوات گذشته با شکل خاصی چاپ و توزیع می‌شد و اطلاعات مالک و بدهی گذشته و جاری هک شده بود.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران بیان کرد: چنانچه شهروندان عوارض نوسازی را پرداخت کنند، تمامی جرایم آنان از سال ۱۳۴۸ تاکنون بخشوده می‌شود همچنین ۱۰ درصد هم جایزه خوش حسابی گذاشتیم.

خشنود تاکید کرد: قانون بهای خدمات مدیریت پسماند به این صورت است که هرکس در هر سالی پسماند شرکت خود را پرداخت نکند، در سال بعد باید با نرخ روز پرداخت کند، در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ افزایش ۵۷ درصدی در بهای پسماند داشتیم، در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ درصد افزایش داشتیم.

منبع خبر : تهران پرس