آموزش مدیریت پسماند درمساجد آمل اجرا می‌شود

چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 10:00

 سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت پسماند همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد این شهرستان خبرداد.

به گزارش پسماند ایران به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل، مهدی قاسمی گفت: آموزشیاران واحد آموزش این سازمان، پیش از اقامه اذان ظهر و عصر در مساجد و امامزادگان آمل حضور خواهند داشت و نحوه صحیح مدیریت پسماند، تفکیک زباله خشک و تر، فعالیت اپلیکیشن تفکیک زباله از مبدا (زیست‌ماند) وغیره را به نمازگزاران آموزش می‌دهند.

وی ادامه داد: این برنامه آموزشی همه روزه در سطح مساجد و امامزادگان شاخص شهرستان آمل برگزار می‌شود.

 سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل اضافه کرد: در روز جمعه نیز آموزشیاران این سازمان برای آموزش مدیریت پسماند و توزیع کیسه‌های پارچه‌ای در مصلی نمازجمعه شهر آمل حضور پیدا خواهند کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل با بیان اینکه توجه به آموزش و فرهنگسازی از رویکردهای جدی این سازمان است، یادآورشد: ویژه برنامه‌های آموزشی از سوی واحد آموزش این سازمان برای سال جدید تدارک دیده شده است که از همشهریان با فرهنگ و شریف آملی می‌خواهیم ما را در اجرای آن یاری نمایند.

به گزارش ایسنا، درشهر حدود ۳۰۰ هزار نفری آمل روزانه حدود ۱۸۰ تن زباله تولید و به محل دفن زباله عمارت درکیلومتر۳۰ جاده هراز حمل و دفن می‌شود.