مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد استقبال اهوازی‌ها از از اپلیکیشن جمع‌آوری زباله خشک

یکشنبه 20 فروردین 1402 ساعت 15:52

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء با فعالیت اپلیکیشن جمع‌آوری زباله خشک، از استقبال خوب شهروندان از این طرح خبر داد.

پسماند ایران : محمود ثابت قدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء اظهار کرد: از دو سه ماه پیش اپلیکیشن‌"بهروب" فعالیت خود در اهواز را آغاز کرد و استقبال مردم از این اپلیکیشن خوب بوده است.

وی افزود: تاکنون حدود ۶ هزار کاربر عضو این اپلیکیشن شده‌اند و بیش از ۲۳ هزار کیلوگرم زباله خشک جمع‌آوری شده است.

ثابت قدم بیان کرد: مردم می‌توانند با دانلود بهروب، مانند آنچه در اپلیکیشن‌های تاکسی‌های اینترنتی انجام می‌دهند سفارش خود برای تحویل پسماندهای خشک ثبت کنند تا بر اساس تاریخ اعلام شده، خودروی این شرکت برای تحویل پسماند به آدرس مدنظر مراجعه کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز قرار داشتیم و اکنون ماه رمضان است و مناسبت‌های مختلف داشته ایم، در این مدت تبلیغات در زمینه فعالیت بهروب کمتر شده است اما از این پس، تبلیغات و اطلاع‌رسانی در این زمینه بیشتر خواهد شد.

وی عنوان کرد: از این هفته در حال مکاتبه با ادارات نیز هستیم و این اپلیکیشن به صورت رسمی به ادارات معرفی می‌شود تا مشارکت در این زمینه بیشتر شود.