رشت از فقدان مدیریت یکپارچه شهری رنج می‌برد

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 11:27
رشت از فقدان مدیریت یکپارچه شهری رنج می‌برد

به گزارش پسماند ایران،  سیدعلی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت و خمام و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه شهردار رشت، گفت: معرفی نیروهای انقلابی، جهادی و پای کار در مدیریت شهری رشت منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود.

وی، شهر را یک موجود زنده، پویا و متحرک توصیف کرد و افزود: تحقق مدیریت جهادی و انقلابی راه برون رفت از مشکلات رشت است.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشت از فقدان مدیریت یکپارچه شهری رنج می‌برد، گفت: ۴۰ سال بار عقب ماندگی پسماند بر دوش این دوره در یک بازه ۴ ساله افتاده است که یقیناً کار سخت و پیچیده‌ای است.

آقازاده، برنامه ریزی برای آینده رشت را جزو اولویت‌ها برشمرد و بیان کرد: تمرکز روی جبران عقب ماندگی‌های ۴۰ ساله، دست مدیران شهری را برای برنامه ریزی آینده بسته است.

وی با اشاره به برخی مشکلات و چالش‌های پیش روی مدیریت شهری رشت، افزود: زیاده‌خواهی، عدم مدیریت یکپارچه شهری و عدم تعامل برخی از دستگاه‌ها، رشت را در ایستگاه عقب ماندگی‌ها گذاشته است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید اینکه نباید خواسته‌های خارج از چهار چوب به شهرداری تحمیل شود، گفت: گام‌های خوبی در راستای ساماندهی پساب‌های شهری برداشته شده است که البته همراهی سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.