نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری: سایت پیشنهادی دفن زباله روستاهای چهارمحال‌وبختیاری بررسی می‌شود

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 15:47

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مقرر شده است به‌منظور رفع مشکل سایت دفن زباله شهر و روستاهای این استان، مشاور طرح از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان نسبت به بررسی دوباره محل سایت پیشنهادی، اقدام کند تا راه‌اندازی آن تسریع شود.

پسماند ایران: در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد سایت دفن زباله در حوالی شهرها در استان اظهار کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تاکنون نسبت به معرفی چندین پهنه زمین به این منظور به مسئولان امر اقدام کردند که به دلایلی تاکنون هیچ‌کدام از زمین‌ها مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح قرار نگرفتند.

وی افزود: به‌تازگی نیز پیشنهاد زمینی در اطراف یک شهر و روستای دیگری به این منظور داده شد که به‌رغم موافقت سازمان محیط زیست در بوروکراسی اداری سایر مراجع ذی‌ربط معطل ماندند، لذا از مسئولان خواستار هستیم مساعدت لازم در تسریع رفع این مشکل را داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در شهر و روستاهای این استان زباله‌های عفونی وجود ندارد و شوراهای اسلامی هر گونه همکاری برای مهیا کردن شرایط برای صدور مجوزها با مسئولان امر را اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: مقرر شده است به‌منظور رفع مشکل سایت دفن زباله شهر و روستاهای استان چهارمحال‌وبختیاری، مشاور طرح از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان نسبت به بررسی دوباره محل سایت پیشنهادی، اقدام کند تا راه‌اندازی آن تسریع شود.

منبع خبر : خبرگزاری ایمنا