برخورد قاطع با عاملان رهاسازی پسماند‌های کارگاهی و تجاری در چابهار

شنبه 30 اردیبهشت 1402 ساعت 08:16

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار از برنامه‌ریزی منسجم برای پاکسازی سیما و منظر شهری و برخورد قاطع با عاملان رهاسازی پسماند‌های کارگاهی و تجاری در این منطقه آزاد خبر داد.

پسماند ایران : عبدالرزاق تخش  سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت : توجه به سیما و منظر شهری و ارتقا زیبایی که حس آرامش و امنیت خاطر به شهروندان و گردشگران می‌دهد، از برنامه‌های مدون و منسجم این مدیریت در سالجاری است.

وی با اشاره به لزوم همکاری فعالان اقتصادی و شهروندان در حفظ پاکیزگی شهر برای داشتن امنیت روانی و دید بصری مطلوب افزود: متاسفانه برخی از کارگاه‌های صنعتی و بازرگانان، پسماند‌های کارگاهی و تجاری خود را در معابر شهری رها می‌کنند که این اقدام، ضمن آسیب به سلامت شهروندان باعث جلوه سیمای نامطلوبی از شهر می‌شود.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان متعهد به انجام پروژه‌های زیباسازی در کنار برنامه‌های مستمر نظافت شهری هست، ولی لازمه داشتن شهری پاکیزه، همکاری و تعامل همه بخش‌ها و شهروندان است.

وی همکاری بیشتر فعالان اقتصادی در این زمینه را خواستار شد و تاکید کرد: در صورت مشاهده و استمرار در رهاسازی ضایعات و پسماند‌های کارگاهی و تجاری، با خاطیان برخورد قانونی شده و موضوع از طریق مقامات قضایی پیگیری می‌شود.