به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج؛ مسابقه نقاشی ویژه دختران در حوزه پسماند برگزار می شود

شنبه 06 خرداد 1402 ساعت 08:15

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دختران در حوزه پسماند ویژه دهه کرامت خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را علاوه بر نقاشی، در قالب های داستان، شعر و نکات پندآموز نیز ارسال کنند.

امیرحسین خدابنده لو، مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دختران به مناسبت دهه کرامت به همت این سازمان خبر داد و گفت: کاهش زباله، خشکاله، تفکیک از مبدا، بازیافت، محیط زیست، زمین پاک موضوعات این مسابقه هستند.

وی اعلام کرد: علاقه مندان در رده سنی پنج تا ۹ سال تا پایان دهه کرامت (دهم خرداد ماه) فرصت دارند آثار خود را به صورت فایل پی دی اف در یکی از قالب های داستان، نقاشی، شعر و شعرگونه و نکات پندآموز به ایمیل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به نشانی [email protected] یا صفحه اینستاگرامی pasmand.karaj ارسال کنند.

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکید بر اینکه ذکر مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، سن، شماره تماس و نام شهرستان محل زندگی همراه با آثار الزامی است، عنوان کرد: به نفرات برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می شود.