قالیباف :معضل زباله‌های سواحل گیلان بدون هزینه و ظرف ۳ سال قابل حل است

دوشنبه 15 خرداد 1402 ساعت 15:44
قالیباف :معضل زباله‌های سواحل گیلان بدون هزینه و ظرف ۳ سال قابل حل است

محمد باقر قالیباف در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار گفت : بحث مدیریت زباله سواحل گیلان نیز از جمله مواردی است که با وجود اینکه قابل حل است اما حدود 50 سال است ادامه دارد.

به گزارش پسماند ایران به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت قیام پانزده خرداد با محوریت شهید یونس رودباری وارد استان گیلان شده است، در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار حاضر شد.

 قالیباف با بیان اینکه در زمان زلزله رودبار، جزو اولین گروه‌هایی بوده که برای خدمت‌رسانی خودش را به رودبار رسانده است، گفت: بعد از 30 سال آمده‌ایم تا برخی مشکلات منطقه را بررسی کنیم که از اهم آن مشکل حوزه آب است. ما با همه وجود تلاش می‌کنیم که مشکل آب گلستان، مازندران و گیلان حل شود. بحث مدیریت زباله سواحل گیلان نیز از جمله مواردی است که با وجود اینکه قابل حل است اما حدود 50 سال است ادامه دارد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان در ادامه با بیان اینکه موضوع زباله موضوعی قابل حل است، عنوان کرد: همه ابعاد این مسأله را می‌شناسم و این موضوعی است که در بدترین شرایط و بدون هزینه ظرف مدت 3 سال قابل حل است اما هنوز 50 سال است روی زمین مانده است. موضوعات این چنینی با همت مسئولان و مردم برطرف می‌شود.

 در این جلسه مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار و منجیل، محمدرضا احمدی نماینده رشت و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا، سیدعلی آقازاده دافساری نماینده رشت، ابراهیم نجفی اسپیلی نماینده آستانه اشرفیه، احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی نیز حضور داشتند و در این جلسه به بیان دغدغه‌های استانی و شهرستانی پرداختند.