«مسافر اشتباهی » در پردیس هنر اصفهان به روی صحنه رفت

سه شنبه 01 آبان 1403 ساعت 16:08

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نمایش «مسافر اشتباهی» به همت اداره توسعه فرهنگ شهروندی و با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری این کلان‌شهر با هدف نهادینه کردن اصول بازیافت و حفظ و نگهداری محیط زیست ویژه کودک و نوجوان در پردیس هنر به روی صحنه رفته است.
روح الله فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایش «مسافر اشتباهی» به همت اداره توسعه فرهنگ شهروندی و با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان به نویسندگی پریسا کهکش‌پور و کارگردانی امین پورمند از بیست‌وهشتم مهر تا بیستم آبان سال جاری ساعت ۱۷:۰۰ در پردیس هنر اصفهان به‌روی صحنه است.

وی افزود: این نمایش در راستای اجرای پویش پسماند و با هدف نهادینه کردن اصول بازیافت و حفظ و نگهداری محیط زیست ویژه کودک و نوجوان به نمایش گذاشته شده است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این نمایش، قصه جوجه کلاغی است که با خوردن تکه‌ای پلاستیک دچار مشکل می‌شود، تصریح کرد: یکی از شیوه‌های مؤثر برای گروه سنی کودک و نوجوان آموزش بوده که در این روش درک مفاهیم برای این گروه سنی آسان‌تر است، از این رو اداره توسعه فرهنگ شهروندی بخشی از آموزش‌ها را به شیوه تئاتر صحنه‌ای و میدانی انجام می‌دهد.

فرشادفر ادامه داد: بازیگران نمایش ابوالفضل صادقی، شادی زراعتی، آیسا مقدم، نگار دری، ملینا محمودی و حسین دادگر هستند و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش می‌توانند به سایت گیشه ۸ مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی طی سال‌های اخیر بیش از ۱۵ مانور آموزشی نمایش خیابانی و پرفورمنس با موضوع ترافیک، «نه به پلاستیک»، محیط زیست و قاتل خاموش (خطر دودکش‌های بخاری و گاز کربن) را با هدف آموزش به شهروندان اجرا کرده است.