مدیرکل دفتر خدمات شهری سازمان شهرداری های کشور: فعالیت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز بی نظیر است

پنجشنبه 21 مرداد 1395 ساعت 09:49
 مدیرکل دفتر خدمات شهری سازمان شهرداری های کشور: فعالیت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز بی نظیر است
فعالیت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در سطح کشور حرف اول را می زند.


به گزارش پسماند ایران، مسعود احمدی به همراه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، مرکز دفن فنی و مهندسی پسماند، تصفیه خانه و همچنین جنگل کاری محل دفن پسماندهای شهری تبریز بازدید کرد.
احمدی در این بازدید با اشاره به اقدامات گسترده اخیر در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: تداوم فعالیت های زیست محیطی در سازمان مدیریت پسماند این سازمان را به یکی از موفق ترین سازمان های مدیریت پسماند در کشور تبدیل کرده است.
وی با اشاره به ازدید خود از مرکز دفن مهندسی پسماند و همچنین تسویه خانه پسماند تبریز گفت: تصفیه خانه شیرابه موجود در کشور مشابه ندارد و وجود این تصفیه خانه از بروز آسیب های زیست محیطی و بهداشتی حاصل از شیرابه ها جلوگیری می کند.
مدیرکل دفتر خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در پایان گفت: وضعیت تنظیف و پاکیزگی شهر تبریز این سالها زبانزد شده است و این مهم در سایه تلاش های پاکبانان و مدیریت سازمان پسماند شهرداری تبریز حاصل شده است. علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز نیز در جریان این بازدید فعالیت های و برنامه های آتی سازمان پسماند شهرداری تبریز را تشریح کرد.

 

منبع: شهریار