راه اندازی کارخانه بازیافت لاستیک‌های مستعمل خودرو

شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 12:09
 راه اندازی کارخانه بازیافت لاستیک‌های مستعمل خودرو
بخش اعظم لاستيک‌های بازيافتی توسط شركت های بازيافت لاستيک از سطح شهر، گاراژها و آپارتی ها جمع آوری می‌شود

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: بخشی از لاستيک‌های مستعمل كه به مراكز پردازش و دفع آرادكوه حمل شده، پس از جداسازی به شركت های بازيافت لاستيک تحويل می‌شود.
راه اندازی کارخانه بازیافت لاستیک‌های مستعمل خودرومنصور باقرصاد سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به احداث و راه اندازی کارخانه بازیافت چوب و سر شاخه و کارخانه بازیافت لاستیک های مستعمل خودرو، اظهار داشت: این امر در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد و به زودی اجرایی می شود.
وی افزود: در راستای سياست‌های برون سپاری و خصوصی سازی شهرداری تهران، چندين ايستگاه تبديل سرشاخه و چوب به چيپس و بازيافت سرشاخه ها با مشاركت بخش خصوصی در مناطق مختلف از جمله؛ 1،4،5،15،16،19،20،22 اختصاص داده شده كه در حال بهره‌برداری بوده و عمده فعاليت در فصول هرس درختان است.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: بخش اعظم لاستيک‌های بازيافتی توسط شركت های بازيافت لاستيک از سطح شهر، گاراژها و آپارتی ها جمع آوری می‌شود و بخشی ديگر از لاستيک‌های مستعمل كه به مراكز پردازش و دفع آرادكوه حمل شده، پس از جداسازی به شركت های بازيافت لاستيک تحويل می‌شود.