شهروندان ورامینی در طرح تفکیک از مبدأ پسماند همیاری می کنند

یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 13:39
شهروندان ورامینی در طرح تفکیک از مبدأ پسماند همیاری می کنند
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین از مشارکت شایسته شهروندان ورامینی در طرح تفکیک از مبدأ پسماند خبر داد.


مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین گفت: با تأکید مسؤولان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، تشویق شهروندان به مشارکت در طرح تفکیک از مبدا زباله های خشک، در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین اظهار داشت: اخیرا با توجه به استقبال مردمی از راه اندازی اولین ایستگاه تفکیک از مبداء پسماند در خیابان شهید رجایی ورامین، دومین ایستگاه نیز در پارک محله‌ای شهید اشرفی اصفهانی خیابان دانشسرا با حضور مسؤولان شهرستان افتتاح شد.
وی افزود: ایستگاه‌های تفکیک از مبداء پسماند با هدف آموزش اصول تفکیک از مبداء زباله های شهری به تمام اقشار و خدمت رسانی به شهروندان عزیز راه‌اندازی شده که تاکنون شهروندان ورامینی مشارکت شایسته‌ای در اجرای مطلوب این طرح داشته‌اند. مرادی ادامه داد: شهروندان عزیز می‌توانند پسماندهای خشک را به صورت تفکیک شده به ایستگاه‌ها تحویل داده و در عوض از کالاهای رایگان موجود در ایستگاه‌ها بهره مند شوند.
وی تاکید کرد: همه در جهت حفظ محیط زیست، مسؤول بوده و سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین نیز تاکنون برنامه‌های متنوعی برای آموزش جداسازی پسماندها از مبدا برای تمام اقشار جامعه اجرا کرده است.
مرادی در پایان تصریح کرد: برای اثرگذاری بیشتر طرح تفکیک از مبدا پسماند در ایستگاه های شماره 1 و 2، به شهروندانی که بیشترین مشارکت را داشته باشند، جوایزی اهداء می‌شود.