جمع‌آوری پسماندهای تبلیغاتی خشک و تر تبلیغات در قزوین/ انتقال روزانه بیش از 300 تن انواع پسماند به سایت محمدآباد

دوشنبه 01 خرداد 1396 ساعت 12:09
جمع‌آوری پسماندهای تبلیغاتی خشک و تر تبلیغات در قزوین/ انتقال روزانه بیش از 300 تن انواع پسماند به سایت محمدآباد

پسماند ایران: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره چسباندن پوسترها در محل‌های تبلیغاتی موجب گرفتگی رودخانه‌ها و انهار شده بود، گفت: پسماندهای تبلیغاتی خشک و تر تبلیغات در سطح شهر جمع‌آوری شد.
مجتبی منتظری اظهار داشت: باتوجه به اینکه آمار کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته بود به همان اندازه، میزان تبلیغات کاندیداها بیشتر بود.
وی افزود: در انتخابات سال جاری شاهد شور و نشاط انتخاباتی بین مردم بودیم که البته بسیاری از افراد قوانین انتخاباتی را رعایت نکردند و محل تبلیغات را در مکان‌های غیرقانونی از جمله چراغ‌های راهنما نصب کردند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ادامه داد: چسباندن پوسترها در محل‌های تبلیغاتی موجب گرفتگی رودخانه‌ها و انهار شده بود که با اقدامات مسؤولان شهرداری قزوین این پوسترها جمع‌آوری شد.
منتظری یادآور شد: در حال حاضر پاکسازی دیوارها، المان‌ها و بنرها در تمام سطح شهر قزوین انجام شده و تنها جای چسب باقی مانده است.
این مسؤول تصریح کرد: جداسازی پسماندهای خشک و قابل تفکیک هم صورت گرفته و بخشی از آن به سایت محمدآباد منتقل شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه روزانه بیش از 300 تن انواع پسماند خشک و تر در قزوین جمع‌آوری می‌شود، ادامه داد: تقاضا می‌شود تمام شهروندان قزوینی با تفکیک انواع پسماند‌های تر و خشک خود در مبدأ، مأموران خدماتی شهرداری قزوین را یاری کنند.