استفاده از جدیدترین فناوری روز در سیستم تصفیه شیرابه زباله سازمان مدیریت پسماند

تنظیف و پاکیزگی شهر تبریز زبانزد شده و علاوه بر اینکه نظافت و بهداشت در شهر رعایت میشود، دفن پسماندهای مربوط هم به صورت کاملا مهندسی و بهداشتی انجام میگیرد‌.

 

رییس دانشگاه پیام نوراستان اذربایجان شرقی، در دیدارخود از مرکز دفن فنی و مهندسی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، سیستم تصفیه شیرابه زباله این سازمان را مطابق استانداردهای روز ارزیابی کرد.
به گزارش پسماند ایران، دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به همراه رئیس حراست و جمعی از کارشناسان دانشگاه پیام نور از مجموعه تصفیه خانه، لندفیل و پردازش سازمان مدیریت پسماند بازدید کردند.
بر اساس این گزارش، دراین بازدید دکتر معصومی ضمن قدردانی ازتلاش های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در حفظ و پاکیزگی شهر تبریز، اظهار کرد: با توجه به اینکه از جدیدترین فن آوری روز دنیا در سیستم تصفیه خانه شیرابه سازمان مدیریت پسماند استفاده شده، میتوان این مرکز را بعنوان یکی از مدرنترین تصفیه خانه های کشور معرفی کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان افزود: تنظیف و پاکیزگی شهر تبریز زبانزد شده و علاوه بر اینکه نظافت و بهداشت در شهر رعایت میشود، دفن پسماندهای مربوط هم به صورت کاملا مهندسی و بهداشتی انجام میگیرد‌.
معصومی در پایان با اشاره به بازدید خود از طرح درختکاری در محدوده لندفیل نیز، تصریح کرد: با حجم انبوه درختکاری انجام شده، در آینده ای نه چندان دور زباله گاه مرکزی به جنگلی زیبا تبدیل خواهد شد.
شایان ذکراست در جریان این بازدید علیرضا اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، برنامه ها و فعالیت های آتی سازمان را تشریح کرد.