انجام آزمایشات دوره‌ای پاکبانان در شهر سمنان

پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت 09:49
انجام آزمایشات دوره‌ای پاکبانان در شهر سمنان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از انجام آزمایشات دوره‌ای پاکبانان در این شهر خبر داد.
حمیدرضا پیوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان از انجام آزمایشات دوره‌ای پاکبانان در شهر سمنان خبر داد و اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با هدف حفظ و ارتقای سلامتی پاکبانان اقدام به انجام آزمایش‌های دوره‌ای از پاکبانان کرده است.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند در راستای حفظ سلامتی پاکبانان و پیشگیری از بروز بیماری در آن‌ها ملزومات بهداشتی شامل دستکش، ماسک و لباس‌های فرم را برای آن‌ها تهیه کرده و در اختیارشان قرار داده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از شرکت پاکبانان در کلاس‌های آموزشی نیز خبر داد و افزود: واکسیناسیون هپاتیت B و کزاز نیز در سه مرحله برای این افراد انجام شده است.
پیوندی بیان کرد: آزمایشات دوره‌ای شامل آزمایشات خون، قند و چربی، بیماری‌های عفونی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، تست ریه و تست قلب کبدی نیز با هزینه‌ای بالغ‌بر 200 میلیون ریال از همه پاکبانان زحمتکش گرفته شده است و سلامتی این عزیزان همیشه رصد خواهد شد تا پاکبانان در کمال صحت و سلامت پاکیزگی شهر اخلاق را رقم بزنند.
به گزارش فارس؛ 175 پاکبان زیرنظر سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان کار نظافت و پاکیزگی شهر را برعهده دارند.