شهروندان خوش حساب ساروی معرفی شدند

یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 11:04
شهروندان خوش حساب ساروی معرفی شدند
مراسم قرعه کشی جوایز شهروندان خوش حساب سال ۱۳۹۵ سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری همزمان با جشن شب‌های سکوت شهرداری ساری برگزار شد.


به گزارش پسماند ایران، شهروندان خوش حساب ساروی با برپایی مراسم قرعه کشی تقدیر و برنده خودروی سمند و برندگان هشت دستگاه تلفن همراه هوشمند، هشت دستگاه دوچرخه، هشت سکه تمام بهار آزادی و هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه معرفی شدند.
حامد بهارفر، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با قدردانی از حمایت‌های شهردار ساری و اعضای شورای اسلامی شهر از اقدامات سازمان و تقدیر و تشکر از مشارکت شهروندان ساروی در پرداخت قبوض بهای خدمات شهری یادآور شد: درآمدهای حاصل از این قبوض تنها ۲۰ درصد از هزینه‌های شهرداری برای جمع آوری، انتقال و دفن زباله‌ها و رفت و روب شهری را تأمین می‌کند و برای تسهیل در پرداخت آن توسط شهروندان در سه دوره چهارماهه تهیه و تقدیم شهروندان می‌شود.
شایان ذکر است در مراسم قرعه کشی این سازمان که به منظور تقدیراز مشارکت و تعامل شهروندان خوش حساب با سازمان مدیریت پسماند در پرداخت بموقع قبوض بهای خدمات شهری درسال گذشته برگزار شد، از برخی خودروهای سازمان رونمایی و اطلاعاتی پیرامون عملکرد آن‌ها در اختیار شهروندان قرار گرفت.

منب,:خبرگزاری مهر