حضور سرمایه گذار آلمانی برای سرمایه گذاری در پسماند البرز

پنجشنبه 02 شهریور 1396 ساعت 14:15
حضور سرمایه گذار آلمانی برای سرمایه گذاری در پسماند البرز
انتقال تکنولوژی های نوین نیروگاه‌های زباله‌سوز به عنوان راهکار دفع پسماند و تولید انرژی از زباله‌ می تواند معضل زباله های کلانشهر را حل کند.

جلسه مشترک معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز ، مدیر عامل و مدیر فنی شرکت سرمایه گذاری wetro آلمان و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی ذی ربط برای سرمایه گذاری در پسماند استان البرز بعد از ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد.
به گزارش پسماند ایران به تقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، عباد االه کامکار گفت: نظر به ضرورت مدیریت پسماند های شهری و صنعتی و با عنایت به اعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری wetro آلمان برای مدیریت و امحا زباله های شهری با حضور مدیر عامل و مدیر فنی شرکت موصوف در استان جهت تشریح طرح حضور یافتند.
معاون استاندار افزود: شرکت آلمانی با توجه به بررسی های کارشناسی و بازدیدهای میدانی که قبل از این سفر از البرز داشتند برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کردند.
وی تصریح کرد: انتقال تکنولوژی های نوین نیروگاه‌های زباله‌سوز به عنوان راهکار دفع پسماند و تولید انرژی از زباله‌ می تواند معضل زباله های کلانشهر را حل کند.
در این راستا مقرر شد نماینده شرکت مذکور در کارگروه پسماند حضور یافته وبا تشریح طرح مذکور در حضور معاون امور عمرانی استاندار تصمیم گیری نهایی انجام شود.